Brianna-Lan

Bishops Knife Trick - Fall Out Boy

并不是听一遍就觉得很惊艳和倾心的歌
甚至在听完整专时对这首毫无印象可言
多听几遍却觉得抒情风格非常打动人心
就像内心真正喜欢的是会牵动情绪存在
不需要有多完美或多惊艳的最特别存在

如果找回碎片拼凑沙漏
能让时间流沙从未流失
…………………………
无论多么用力尝试
永远也找不到方法
如果是永恒的悲伤
那时间还能消释吗

I'm sifting through the sand, sand, sand
我过筛着沙尘

Looking through pieces of broken hourglass
搜寻着破碎的沙漏碎片

Trying to get it all back
试图把它们都找回

Put it back together
重新拼起

As if the time had never passed
就像是时光从未更迭

I know I should walk away, know I should walk away
我知道我应该离开了,应该出发了

But I just want to let you break my brain
但我只是想要你存于我的脑海

And I can't seem to get a grip
但我找不到方法

No matter how I live with it
无论多么用力尝试

These are the last blues
永恒的悲伤

The last, the last, the last
不休

The last, the last, the last
不竭

评论